Op deze blog kan je vanaf nu de avonturen van onze viervoeters volgen, mijn avonturen in de keuken, en op de naaimachine.
Filmpjes, foto's en vrolijke verhalen vol lekkers, handigs & kattenkwaad!
Zoals we het graag hebben dus.

Clutch & tas naaien


Als je wilt weten hoe je dit fantastische tasje maakt en de toffe clutch ernaast! -> keep reading.



Het begint allemaal met passen en spelden..



Gevolgd door vlieseline strijken..

De hele zooi aan mekaar zetten..

(Recht knippen is aan mij niet besteed.. (recht naaien ook niet)) ennn mooi voeren ook niet..

Moh kijk! Er is nog hoop.. 
(Om 1 of andere reden kan ik niets recht..)



Dan moét er toch wel gepaspeld worden..


 En het mag gezegd worden: Ik ben de paspelkoningin! (2de x dat ik paspel gebruik#noshame)
Voor wie wilt, zet ik binnen een paar dagen de tutorial "hoe word ik OOK een paspelkoningin" erop :)


Nu is de vraag, paspellen we de rest van de tas ook? 
Mijn vriend vond het perfecte moment om mij te zeggen dat mijn "klep groot genoeg was" (om veel paspel te kunnen gebruiken). 
Toen werd er niet meer gepaspeld..

Een paar details, zoals een plooitje..,


En een knoopje..,


een litske


Uiteindelijk kwam dit eruit.


Zodra ik aan 15 volgers zit, verloot ik het patroon! 
Nog tien te gaan!


6 opmerkingen:

  1. Mooi tasje, ondertussen heb je een volger bij ;)

    (moest je zin hebben om mij te volgen: dit is mijn blog: www.cindygodts.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, super, welkom :)
    Thx, ik volg je graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een volger erbij :) Keileuk tasje!

    (Moest je interesse hebben, dit is mijn blog: http://misspixiesblog.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen